Caracteristici principale: Acesta poate fi conectat cu viteza display bord pentru a afișa viteza, sau poate fi conectat cu calculatorul pentru a seta driver parametri; Dublu buclă închisă design de curent și viteză, de mare cuplu-viteză redusă, buna funcționare; Cuplu mare, viteza mare de ieșire, viteza maxima de pana la 10000rpm / min; (în funcție de utilizator motor) Viteza de regulamentul modul: externe PWM viteza regulament sau externe potențiometru de reglare a vitezei; Există en (enable), Dr (direcție), BK (frână) semnal de control terminale; Se poate de viteză de ieșire de măsurare puls FG, (fotoelectric, poarta de ieșire); Poate de ieșire semnal de alarmă er pentru utilizator de detectare (fotoelectric, poarta de ieșire); Cu supra-curent, supra-tensiune, sub tensiune, ventilator control, senzor Hall faza de eroare, motor blocat rotor și alte funcții de protecție.Prezentare produs: Acest produs este potrivit pentru a conduce curentul de intrare de mai jos 5A, Orice joasă tensiune hol sau sala gratuit trei faze de curent continuu fără perii cu motor cu tensiune de alimentare în ac80v ~ 250V (panou nominală ac80v ~ 230V), Și ea are caracteristici de temperatură scăzută atunci când se lucrează cu curent mare.Privire de ansamblu asupra funcției: (standard setarea prestabilită din fabrică este val pătrat cu Sala open-loop mode) 1. Val pătrat cu Sala de viteză, în buclă deschisă funcționare 2. Val pătrat cu Sala de viteză în buclă închisă funcționare 3. Val pătrat nu Sala de viteză, în buclă deschisă funcționare 4. Val pătrat non Sala de viteză în buclă închisă funcționare 5. Cuplu Constant în buclă deschisă funcționare (funcționare supraîncărcare pentru o lungă perioadă de timp este strict interzisă) 6. Constantă a cuplului în buclă închisă modul de exploatare (pe termen lung suprasarcină funcționare este strict interzisă) Electrice indicele de performanță: Alimentare: ac80v ~ 230V AC putere de aprovizionare (capacitate selectate în funcție de puterea motorului) Maxim curent de intrare: nu mai mult de 5A (în funcție de motor și sarcină nominală) Putere maximă de intrare: 1100W Adaptive motor: motor cu adaptive putere de ieșire de maximum 750W Rezistenta de izolatie: > 500 Ω la temperatura normală Puterea de izolare: 0.5 kV, în condiții normale de temperatură și presiune timp de 1 minut Dimensiune: 150mmx97.5mmx53mm Greutate: 0.55 kg Port Descriere: Putere: verde indicator de putere, putere pe indică normală de alimentare ALARMA: Rosu indicator de stare (1) lumina roșie se stinge în mod normal; (2) Roșu este întotdeauna pe ro atunci când nu este conectat la V; (3) atunci Când motorul Sala eșuează, lumina roșie clipește timp de 1 ora si se opreste timp de 1 s; (4) Sub tensiune (tensiune de alimentare 250V AC) apare, lumina roșie clipește de 3 ori și se oprește pentru 1s; (6) În caz de supracurent (de alimentare curent > 6a), lumina roșie clipește de 4 ori și se oprește pentru 1s; (7) atunci Când motorul este blocat, lumina roșie clipește de 5 ori și se oprește pentru 1s; (8) atunci Când conducătorul auto este supraîncărcat, lumina roșie clipește de 6 ori și se oprește pentru 1s; (9) atunci Când curentul de fază de driver-ul este prea mare, lumina roșie clipește timp de 9 ori și se oprește pentru 1s.RS232 port de comunicare: TTL: Zm-bl01 de mână inteligent depanator poate fi conectat extern pentru a afișa viteza de rotație, și poate fi, de asemenea, folosit pentru a seta driver parametri.Semnal de Control terminal: V +: pozitiv semnal de control de alimentare (interne de putere) Ve: extern de control al vitezei de semnal Modul de Control: 1. Reglarea vitezei se realizează prin schimbarea VSP tensiunea la borne prin potențiometru extern, cu o gamă de 0,4 ~ 4.8 V 2. PWM cu frecvență externă mai mare de 50 hz se poate schimba ciclul de lucru pentru a realiza reglarea vitezei și intervalul de 15%~96% BK: frână intrare de semnal, nivel scăzut de frână, roșu lumină de frână este decuplată (forța de frânare poate fi reglată în funcție de cerințele utilizatorului) FG: motor viteza impulsului de ieșire, care poate fi convertit la real viteza motorului prin măsurarea frecvenței semnalului; Dr: de înaltă și joasă nivel de control motor înainte și înapoi, Dr. și v-scurt-circuit de revers (sens invers acelor de ceasornic), Dr. și v-scurt-circuit de deconectare sau Dr. suspensie motor înainte (în sensul acelor de ceasornic) Ro: Motor permite controlul, ro și v-scurt-circuit, cu motorul pornit, ro și v-scurt-circuit de deconectare sau en suspendat, motorul trage de timp (off-line de stat, lumina roșie a acestui stat este întotdeauna pe) Er: ieșire de alarmă, atunci când este în stare de alarmă, indicatorul luminos este întotdeauna pe; ER și V - sunt echivalente cu comutator de ieșire NPN, care poate conduce direct DC releu sau de indicatorul luminos de sub 24V termen de 50mA.Există 5V nivel ridicat de ieșire fără alarmă.V: semnal de comandă de putere sol (corespunzătoare com și GND porturi) Sala borna de semnal: H +: motor Sala puterea pozitivă (driver de ieșire interne + 5V) Hu: Sala de semnal al senzorului U-faza de intrare HV: Sala de semnal al senzorului V-faza de intrare HW: Sala de semnal al senzorului w-faza de intrare H -: motor Sala putere sol Motor și de alimentare end: U.V, W: motor trifazat semnal de ieșire, conectat la înfășurarea 50. N: alimentare AC tensiune limită ac80v ~ 250V alimentare de intrare (panou standard ac80v ~ 230V) Funcția Descriere: Viteza regulament de selectare a modului (VE / PWM): 1. Intrare externă de reglare a vitezei: Conectați cele două capete fixe de externe potențiometru la V + și v-capetele de driver-ul respectiv, Conectați ajustarea terminal la ve terminal, Extern potențiometru (5K ~ 10K) poate fi utilizat pentru reglarea vitezei, Acesta poate, de asemenea, de intrare analogic de tensiune la cinci terminal prin alte unități de control (cum ar fi PLC, MCU, etc.) pentru a realiza viteza de regulamentul (relativ la V -), Intervalul de acceptare a VE port DC 0V si + 5V, Corespunzătoare turației motorului este de 0 ~ turația nominală; 2. PWM de reglare a vitezei: Conectați PWM borna pozitivă a VE, Negativ încetarea V -, Frecvență de intrare trebuie să fie mai mare decât 50 hz (100 hz este recomandat), Schimba ciclul de lucru pentru a regla viteza de Frână (BK): Prin conversie de nivel înalt și scăzut de control terminal BK, Se poate controla de oprire și de funcționare a motorului.Când BK este la un nivel scăzut de energie, Frâna de motor se oprește, La frânare, lumina roșie se stinge; Când BK este suspendat, motorul este permis să ruleze. (forța de frânare poate fi reglată în funcție de cerințele utilizatorului) Viteza de măsurare a semnalului de ieșire (FG): Șoferul oferă viteza motorului semnalului puls, Acest semnal este proporțională cu viteza motorului, Pulsul modul de ieșire este optocuplor izolate de ieșire. 1. Viteza motorului (RPM) = f ÷ n × 60 F= valoarea actuală măsurată frecvența pe FG pin cu frecvență metru N este numărul de perechi pol de motor, 8-etapa a motorului este de 4-Pereche motor De exemplu, dacă utilizatorul selectează 4 perechi de motoare, atunci când viteza de ieșire a semnalului este de 200Hz, viteza motorului = 200 ÷ 4 × 60 = 3000 rpm. 2.Fotoelectric, poarta de ieșire a Motorului înainte / înapoi semnal (DR.): Prin borna de comandă Dr nivel înalt și scăzut de control motor înainte și înapoi.DR. și v-scurtcircuitarea inversat (CCW), DR. și v-scurta deconectare sau Dr. suspensie motor rotație înainte (în sensul acelor de ceasornic) Fii atent: În scopul de a evita brusc comutatie atunci când motorul rulează la viteză mare, Mare impact asupra motor și echipamente mecanice, Când Dr terminalul primește de mers înapoi semnal, Șoferul încetinește motor până când se oprește, Apoi motorul își schimbă direcția, Viteza până la viteza setată.Motor start / stop semnal (RO): Pornire și oprire a motorului este controlată de conversie de nivel înalt și scăzut de control terminal ro.RO și v-scurt-circuit, cu motorul pornit, RO și v-scurta deconectare sau en suspensie, motorul trage, În stare liberă, lumina vina este întotdeauna pe, Atunci când funcționare / oprire din urmă este folosit pentru a controla motorul la stop, motorul se oprește în mod natural, și propunerea de lege este legat de sarcina inerție.În acest timp, curentul de intrare de la driver este ≤ 20mA.Setat din fabrică la ro și v-scurt.Indicație de alarmă (ER): Ieșire 5V nivel înalt (în raport cu V) în timpul funcționării normale, Atunci când nu este supra-tensiune, supra-curent, Sala de semnal de eroare si motorul trage de timp, semnalul este 0V (relativ la V -), În același timp, indicatorul luminos de culoare roșie este întotdeauna pe.Er și v-sunt echivalente cu comutator de ieșire NPN, Se poate conduce direct DC releu sau lampă de semnalizare în 50mA și sub 24V
Tag-uri: bruhless motor controller, motor pas cu pas w driver, 19 v 5a driver, jaluzele motor controller, ți motor pas cu pas, motor pas cu pas jatco, șoferul 0 5a 5w, corrida motor fără perii, motor fără perii fiido, mecanum motor fără perii
Nume De Brand | SHABEAM |
Tip Motor | Motor de curent continuu |
SKU: s145379
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *